söndag 13 juni 2010

Sommar-chic



Nu är det ett tag sedan jag skrev, har inte haft ork eller tid riktigt. Jag tror min enorma trötthet och irritation beror mycket på vädret. Jag har gått i 7 månader och frusit och bara lääängtat tills maj-juni för då blir det varmt och jag kan tina alla frusna tår och slippa skaka av köld. Men vart tusan tar denna sommaren vägen?!? Jag väntar och väntar....blir mer och mer frustrerad när man tittar på vädret på TV och de säger i tidningarna att detta ostadiga vädret ska hålla i sig juni ut....:-( Vill bara krypa ner under täcket och gråta....

Jaha men optimist som man är, ;-), så tror jag ju ändå att vi kommer få en varm och skön sommar så småningom. Så sommarfrillan är kirrad nu! ;-) Kände att nu jäklar är det dags, jag var sååå trött på håret som bara hängde och inte uppfyllde någon funktion alls! Jag hade bara håret uppsatt varje dag ändå så varför inte klippa sig sommar-chic?? Sagt o gjort....och jag blev ypperligt nöjd! Jag har fått så många komplimanger och kommentarer om frisyren och det känns så kul. T.o.m. en expedit i en butik jag var inne i i Hässleholm kommenterade den och sa hon tyckte det var såå häftgt och såå vansinnigt snyggt på mig! *tackar* Som bilden avslöjar....den är jäkligt snygg! ;-)

Jag har extensions till salu, aldrig använt, ÄKTA hår!! Ett mörkbrunt träns som räcker till en hel förlängning (2 m brett och ca 50 cm långt) och eftersom det är äkta hår kan du fixa o trixa som ett vanligt hår, locka, platta och sånt. Ett mindre blont träns medföljer! Det är väldigt billigt eftersom jag ändå inte har nytta av dem här och vill bara bli av med dem: 500:-. Så hör gärna av er om ni är intresserade! Skriv ett inlägg så hör jag av mig eller mejla på n_ekdahl@hotmail.com

Nähä...nu ska jag softa lite.... Jobbar en vecka till sen e det sommarlov....hoppas jag! :-)

Take care...Love N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar