måndag 10 maj 2010

Man måste bara bestämma sig....

Så vansinnigt mycket tankar som far runt i huvudet på en ibland. Så mycket ord och funderingar och så lite man gör till sin verklighet. Tänk om....eller om det skulle vara så...eller om den o den tänker så...kanske om jag kunde göra si o så.... Jag har en förmåga att alltid analysera sönder vissa saker. Jag vet att det beror på tidigare erfarenheter som man helst inte vill upprepa, men ibland måste man bara bestämma sig! Jag vet hur jag hade velat ha det, jag vet vad jag vill få ut av livet men jag analyserar i mitt huvud tills jag inte tror att det är möjligt. Men den mest överhängande frågan som ständigt finns där i bakhuvudet är nog ändå : Kan jag? Duger jag?
Den frågan får jag nog inte svar på förrens jag själv bestämmer mig för att ta reda på svaret. Men det är där det tar emot lite, för tänk om svaret inte blir det vi vill ha?
Vi har ett liv, en chans att leva och lev det precis som du vill! Jag har bestämt mig att jag ska kämpa för allt jag vill ha i mitt liv och redan känns det som jag är en bit på rätt väg nu! Äntligen.... :-)

Live for today! (en av mina tatueringar, den allra första, som har detta sanna levandsord!) ;-)
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar