tisdag 11 maj 2010

Mina pyren, mitt liv....:-)

Så är det då snart äntligen onsdag! Jag ska hämta mina älsklingar, Nova och Kira. Vi är lediga på torsdag så då ska vi åka ner till Jägersro i Malmö på Gentlemannadagen. Både Nova och Kira (mest Nova som är äldst) är helt överförtjusta i Eric Saade som turligt nog ska uppträda och signera där. De ser fram emot det jättemycket och det gör mig glad och varm inombords att se och höra hur glada de är. Det kommer vara tivoli också där och lite annat. Vi kommer ha en supermysig dag och hoppas att vi kan få foto på Nova och Kira med Eric Saade denna gången då! ;-)
Annars blir det soft i helgen....fredagsmys såklart med kidsen och sen ska Patric jobba hela lördagen så vi får hitta på nåt bara tjejerna. :-)

Nu ska vi se om håret har fått sig en aningen ljusare ton....;-)

See ya´.... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar